Tuesday, October 21, 2008

cute bandaid



Is the word bandaid a brand name or a noun? I'm not so sure but I'm quite sure that my bandaid is cute :) Saw this in a bookstore and without second thoughts i bought a dozen even if i don't have any wounds to cover. Heheh! Hello? It's pink, unique shape and hello kitty design! A male colleague once asked if i have bandaids, i gave one to him and he said never mind. Hahah!

10 sweet thoughts:

Anonymous said...

mor akas Elena dahh basta palit gali mi band-aids gusto niya pink ug princess basta pink mao nana lol. palit nalang jdu ko 2 para sa mga boys ug iyaha kaugalingon kay looy kaayu mga boys nako magpinks bandaid hahahha .. ty s apaglili sa akong payag maam./

Ylan said...

Delish - hahaha! aguy kasamot ka cute ni elena mag pink ;) bitaw lahii na lang ang mga boys kay luuy tawon, magpink-pink, lol!
np woi, my pleasure, gutumon ko permi sa imong blog oi :)

Anonymous said...

ako nganhi ay wa laing lingaw segi ta update blog para maaprovan hahaha. bitaw pod oi nindut pod share ba mga recipes diva? parehas jud imo taga bisita nako na ajud kay pix sa laag.. nya feeling nalang nako imo ko gitake s aimong adventures ! kiber! unya mingawon pa jud kos akong pagkadaga nga dili na jdu mavalik!!! saon!hahhaha

Ylan said...

Irel - bitaw nice magshare recipes, ako nya balikbalikon imong site if feel na nako magkat-on ug luto! haha! sige ra, ig dako ni elena, kuyuga nya na ug laag-laag, lol!

Ylan said...

Irel - bitaw nice magshare recipes, ako nya balikbalikon imong site if feel na nako magkat-on ug luto! haha! sige ra, ig dako ni elena, kuyuga nya na ug laag-laag, lol!

Nova said...

certainly one of those cute things...

splat said...

bahala nag makuyapan ko kay nahutdan ug dugo, dili lang gyud ko mag pink bandaid...

Ylan said...

Novas - yes it is :)

Splat - ok noted, bantay bitaw ha! :P

splat said...

hahaha... tabanga pod ko, ylan, uy... pero kuhaa lang ang pink bandaid kung ma-ulian nakos kuyap...

Ylan said...

splat - hahah. si arthur man tu nangayu ug bandaid kay iyang itabon sa iyang golfshirt na logo, nya niangal sya kay pink.. dah, asa sya, makita ang logo or ang pink bandaid hahaha!